Har du fått deg kontorjobb i Oslo, så har du også fått fritt spillerom til å innrede kontoret etter eget ønske. Men det er mange ting å tenke på for å få et optimalt kontor som både er effektivt og komfortabelt.
Det er flere ting å tenke på når du skal innrede kontoret, noe du kan få mer inspirasjon fra mange steder. Du trenger ikke bare gardiner og skrivepult og stol, men kontorrekvisita som gjør at du er produktiv. La oss se på hva du trenger.
Møbler til kontoret
Du skal kanskje lese dokumenter eller jobbe i back office for et stort selskap. Du trenger derfor:
• Kontorpult med skuffer og hylle
• Kontorstol med armlene og ryggstøtte
• Bokhylle eller skap
• Bord og stol til gjester eller klienter
• Bord til printer, harddisker etc.
• Lys, lys, lys
Men dette er bare starten på moroa.
Kontorrekvisita
Det fins mange ting du trenger for å levere en jobb arbeidsgiveren din er fornøyd med. Kanskje har du også fått et budsjett du kan bruke på kontorrekvisita. Dette er basisvarene du må ha:
• Almanakk
• Penner og skrivesaker
• Kopiark, emballasje, konvolutter
• Refill blekk og postit-lapper
• Saks, lim, stifter, binders
Men kontorrekvisita er vanskelig å holde orden på. Plutselig mangler du stempel til et dokument eller blekk til skriveren. Du trenger en forhandler som fikser alt for deg! Hva gjør du? Jo, vi har funnet fram til en skikkelig bra leverandør!
Bruk Kontorgiganten
Når man har fått kontor midt i Oslo, så bør man finne en leverandør som både kjenner ditt behov og som kan levere når du trenger det. Kontorgiganten har mange års erfaring med alt til kontor i Oslo. Med prisgunstige produkter, er valget klart. Det er ikke så mye annet å tenke på.
Og hvorfor velge nettopp Kontorgiganten? Foruten at det er en helnorsk forretning, så har de en flott nettbutikk som oversiktlig formidler det man trenger for å komme i gang. Med en egen innlogging for bedrifter eller privatkunder, så er alt lagt opp til at man skal få de beste forutsetninger for å få det beste kontoret i hele Oslo.